.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار استاندار با مدير كل صدا و سيماي مازندران
دیدار استاندار با مدير كل صدا و سيماي مازندران

مدير كل صدا و سيما مركز مازندران با حضور در دفتر كار استاندار مازندران با وي ديدار و گفتگو كرد.


به گزارش شمال نیوز، در اين ديدار ربیع فلاح انتصاب وی را در جايگاه مديركلي صدا و سيماي مازندران تبريك گفت و براي ايشان آرزوي موفقيت نمود و گفت: مازندران متعلق به همه مردم ايران است و بايد جايگاه آن در همه زمينه ها ارتقاء يابد.

استاندار مازندران تاكيد كرد : مردم مازندران در همه زمينه هاي اعتقادي ، اخلاقي و مذهبي پيشتاز و پيشگام هستند و دفاع مردم عزيز اين استان از اسلام و انقلاب هميشه بارز و بي نظير بوده است.

ربيع فلاح افزود : براي مردم عزيز مازندران بايد عاشقانه كار كرد و نگاه ما از اول توسعه همه جانبه مازندران بوده است و كار ، كار ، كار شعار اصلي ما در استان است.

وي تصريح كرد : آنقدر مشكلات و نابساماني در استان وجود دارد كه ضرورت دارد همه دلسوزان استان كار و تلاش را براي توسعه استان مبناي فعاليتها و اقدامات خود نمايند.

وي از مدير كل صدا و سيماي مازندران خواست تا همان نگاه و رويكردي را كه در مراسم معارفه اش بيان نمود تداوم ببخشد و رسانه ملي به كمك توسعه استان در همه بخشها بيايد.

در اين ديدار صادق مقدسي مدير كل جديد صدا و سيماي مازندران از عنايت استاندار مازندران تشكر نمود و گفت : در خدمت توسعه استان هستيم و براي كمك به رفع مشكلات استان و توسعه همه جانبه استان آماده ايم .

وي تاكيد كرد مردم از درگيري هاي سياسي و چالش ها خسته شده اند و ما به هيچ وجه به دنبال غوغاسالاري نيستيم و تلاش مي كنيم تا زحمات زيادي كه در استان براي حل مشكلات كشيده مي شود را منعكس نمائيم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.